1 augustus 2017

Help diabetes-epidemie definitief de wereld uit!

                                    NAAR MIJN ANDERE WEBSITE(S)... KLIK HIER                                    
.
Ervaringsdeskundige en wetenschapper Herman Hakvoort en Alexander Olislagers E.D. auteur van het boek: (www.genezenvan-diabetestype2.nl), hebben de handen ineengeslagen om voorlichting, preventie en bewustwording betreffende diabetes onder de aandacht te brengen. Hun missie is om diabetes terug te dringen en hebben daarvoor een facebookgroep in het leven geroepen waarvan je lid kunt worden. Inmiddels meer dan 1100 leden (sedert oprichting 5 februari 2017). Uw hulp hierbij is nodig en gewenst...  Laten we de diabetes-epidemie voor eens en altijd eindigen! Lees hier verder en... GA HIER naar de actuele facebookpagina. Aanvullende info in rechter zijbalk. Verkeerde (fabrieks) voeding is een bron, of nog beter... DE BRON van veel lichamelijke ellende!! Zie verder hieronder .

Een op de drie in Zuid-Limburg heeft diabetes, of zit in een voorstadium!! Lees verder.

Diabetes 2 ?? Doe mee aan.. nieuw TV-programa.

Heeft u Diabetes type 2, gebruikt u medicijnen en wilt u mee doen aan een nieuw televisieprogramma? Wij zijn samen met RTL en VGZ op zoek naar geschikte kandiaten. Lees/informeer HIER of HIER of HIER verder.
---------------------------------------------------------------------------------------- 
Diabetes Type 2... VRIJWEL ALTIJD omkeerbaar! 
Ik vind het verbijsterend dat we accepteren dat er miljarden worden geïnvesteerd in een probleem waarvan we de oorzaak (en de oplossing) kennen! Prof. Dr. Hanno Pijl.

Nog té weinig mensen weten dat diabetes 2 én veel complicaties van diabetes zijn om te draaien.  HET NIEUWE ETEN speelt daarbij de belangrijkste rol! Niet minder eten, maar ánders! Smaakvoller. Echt eten, met minder koolhydraten en meer gezonde vetten.

TheNewFood heeft in de afgelopen jaren al veel mensen met diabetes geadviseerd over hun voeding. De resultaten zijn steeds weer spectaculair/fantastisch om mee te maken!

Zelfs huisartsen, diabetesverpleegkundigen en internisten kunnen vaak niet geloven dat bij deze mensen de bloedsuikers in korte tijd zó zijn gedaald. En dat zoveel gezondheidswinst kan worden behaald, alleen door ánders te eten!
 
Prof. Dr. Hanno Pijl, internist en hoogleraar Diabetologie, Leids Universitair Medisch Centrum. Lees... HIER verder. Meer info op facebookpagina 'Waarheid over diabetes' . Klik.. HIER.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BACTERIOFAGEN
Info bacteriofagen bij diabetes-wonden en meer.

DE BACTERIOFAAG, of kortweg FAAG. Antoinette Hertsenberg legt uit bij 'De Wereld Draait Door' (vrijdag 20 oktober 2017) hoe de behandeling inzetbaar is bij Diabetes gerelateerde wonden aan voeten/been. Verbijsterend! DOSSIER FAGEN... KLIK HIER.
ZIE OOK MIJN FACEBOOK-PAGINA MET AANVULLENDE (SCHOKKENDE) INFO.... HIER!

Een bacteriofaag is een virus van een bacterie. Wanneer je last hebt van een bacteriële infectie dan kan zeer effectief een bacteriofaag ingezet worden om de bacterie te doden. Het is daarmee een zeer doeltreffend alternatief voor antibiotica. Voor patiënten die te maken hebben met een resistente bacterie is het zelfs vaak de enige oplossing om van het probleem af te komen. Wie anno 2017 een behandeling met bacteriofagen wil ondergaan is helaas vaak aangewezen op zorgaanbieders in onder meer Georgië. Sinds dit jaar mogen in België enkele fagen door de apotheek verstrekt worden. Lees verder bij... Mens en Gezondheid. 

In het programma 'Dokters van Morgen' dat is/wordt uitgezonden op dinsdag 24 oktober 2017 (21.25 uur - NPO1) zal uitgebreid (en terecht) aandacht worden besteed aan het fenomeen BACTERIOFAAG: https://zorgnu.avrotros.nl/uitzendingen/24-10-2017

Zie ook artikel  De ‘bacteriofaag’: de ‘BigPharma’-houtworm..! op WANTTOKNOW (22-10-2017) en mijn berichtgeving aldaar, met dank aan Guido Jonkers (beheerder) klik.. HIER.

Op de website "Bacteriofagen-therapie" krijgt u hulp / ondersteuning en worden vele vragen over deze behandeling beantwoord. Zie: https://www.bacteriofagentherapie.nl

Ook op FACEBOOK "Leefstijl als Medicijn" (beheerder Wim Tilburgs), aandacht voor de bacteriofaag, klik... HIER, evenals "Waarheid over Diabetes" (Alexander Olislagers), klik.. HIER en ook facebookpagina "Geheim achter Diabetes" (Jack van Dijk), klik.. HIER

TEKEN DE PETITIE.. ONDERZOEK BACTERIOFAGEN IN NEDERLAND.. HIER!
Ook in... "RADAR" (maandag 30 oktober 2017) aandacht voor "BACTERIOFAGEN" (stand van zaken na uitzending vorige week), waarin Antoinette Hertsenberg in gesprek is met Lies Planje (leven van haar vader-84 gered door inzet fagen) en de PETITIE-nemer/starter... internist (Erasmus MC Rotterdam) dr. Ard Struijs... KLIK HIER voor de uitzending.

HET BEGON (aandacht voor bacteriofagen) met de uitzending van.. DWDD (20-10-2017), waarin Antoinette Hertsenberg tekst en uitleg geeft over deze... SUCCESVOLLE-formule die al bijna 100 jaar wordt toegepast (Georgie), MAAR... NIET IN NEDERLAND en/of elders op deze planeet!!

VEEL INFO BACTERIOFAGEN BIJ DEZE LINK:  https://www.bacteriofaag.info/#home
Facebookgroep (besloten) bacteriofagen... klik hier

               Wij verkopen niets, dicteren niets, maar... informeren slechts!              
Ton Claessen (72), mede-initiatiefnemer landelijke Werkgroep Welzijn Kankerpatienten (WWK): http://www.kankerwelzijn.nl boek van drs. Henk Trentelman: Chemo? Of kan ik zélf kiezen?  webmaster: http://www.natriumbicarbonaat.blogspot.com en dit weblog.
                               LAATSTE UPDATE VAN DIT ARTIKEL:  08 febr.  2020                                               

9 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je reactie, maar stond er 2x en heb er derhalve 1 verwijderd.

      Verwijderen
  2. Ik was besmet met een virus genaamd HERPES, ik voelde dat dit het einde van het leven voor mij was omdat ik naar verschillende ziekenhuizen ging voor genezing, maar na de behandeling enkele weken later zal hetzelfde HERPES-virus terugkomen. Ik bleef mijn hard verdienende geld uitgeven aan dit virus om er zeker van te zijn dat ik genezen en vrij zou zijn zoals elke andere persoon in de wereld zonder ziekte, maar dit HERPES-virus zal niet alleen ooit blijven zitten toen ik op het internet aan het surfen was Ik kwam een ​​getuigenis tegen van sommige mensen die getuigden over hoe Lord Bubuza hen genas van KANKER en een aantal andere ziekten, dus ik nam onmiddellijk contact op met Lord Bubuza via e-mail en vertelde hem mijn situatie. Later reageerde Lord Bubuza en hij zal mijn HERPES-virus genezen met zijn kruidenmedicatie. Ik deed alles wat Lord Bubuza vertelde en volgde zijn instructies op de juiste manier op en tot mijn grote verbazing werd ik genezen en vandaag maak ik het een jaar nadat ik was genezen en ik zei tegen mezelf dat ik de wereld zou laten weten hoe ik werd genezen door Lord Bubuza. Ben je besmet met een ziekte of virus? Heeft u een kind of enige vorm van hulp nodig? Neem contact op met Lord Bubuza via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com of via de website: http://Lordbubuza.website2.me of via WhatsApp: +1 505 569 0396

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ongeacht of u dagelijks orale of toekomstige injecteerbare opslagbehandelingen krijgt, ze vereisen medische onderhoudsbezoeken voor medicamenteuze behandeling en veiligheid en responsmonitoring. Als patiënten vroeg genoeg worden behandeld, is de levensverwachting bijna normaal zolang de succesvolle behandeling doorgaat voordat te veel schade aan het immuunsysteem optreedt. Wanneer patiënten echter stoppen met de behandeling, keert het virus terug naar hogere niveaus bij de meeste patiënten, soms geassocieerd met ernstige ziekten, omdat ik er doorheen ben gegaan en zelfs het risico op overlijden verhoogd. Het doel van orum treatment aci gaat door, maar ik denk dat mijn regering miljoenen ARV-medicijnen heeft gemaakt in plaats van een remedie te vinden. voor voortdurende therapie en monitoring. ARV alleen kan hiv niet behandelen, omdat het een zeer langdurige CD4-geheugencel is tussen geïnfecteerde cellen en mogelijk andere cellen die werken als lange termijn reservoirs. HIV kan in deze cellen worden verborgen zonder te worden ontdekt door het immuunsysteem van het lichaam. Daarom, zelfs als ART de volgende infectierondes van de cellen volledig blokkeert, gaan geïnfecteerde reservoirs door voordat de behandeling wordt gestart en het HIV-virus uit deze reservoirs keert terug als de behandeling wordt gestopt. Behandeling met Ebilir "kan een remedie voor vernietiging betekenen, wat betekent dat HIV in reservoircellen kan blijven maar tot hoge niveaus is verrijkt, kan worden voorkomen na stopzetting van de behandeling, waarbij een reservoirvirus of een functionele HIV-behandeling volledig wordt geëlimineerd. Is van mening dat de ziekte van Parkinson een hoop is voor mensen die lijden aan schizofrenie, kanker, scoliose, fibromyalgie, fluor-toxiciteit
    Syndroom Fibrodysplasia Ossificans Progressiva.Fatal Familial Insomnia Factor V Leiden Mutation, Epilepsy Dupuytren's Disease, Desmoplastic small-round cell tumor Diabetes, coeliakie, Creutzfeldt-Jakob-ziekte, chronisch vermoeidheidssyndroom, cerebrale amidis. Ziekte van Alzheimer, Adrenocortical carcinoma. Alma, allergische ziekten. HIV-Aids, herpes, inflammatoire darmaandoeningen, COPD, diabetes, hepatitis, Tasha en ik hebben online gelezen hoe Tara behandeld moest worden, dus ik sprak met hem via drituaherbalcenter@gmail.com. whatsapps +2348149277967 Ik geloof dat het twee weken lang gemakkelijk was om kruidengeneesmiddelen te drinken en ik dacht dat Dr. Itua niet geweldig was. Jawel! Ik dank hem heel erg, dus ik zal je laten weten of je lijdt aan een ziekte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ongeacht of u dagelijks orale of toekomstige injecteerbare opslagbehandelingen krijgt, ze vereisen medische onderhoudsbezoeken voor medicamenteuze behandeling en veiligheid en responsmonitoring. Als patiënten vroeg genoeg worden behandeld, is de levensverwachting bijna normaal zolang de succesvolle behandeling doorgaat voordat te veel schade aan het immuunsysteem optreedt. Wanneer patiënten echter stoppen met de behandeling, keert het virus terug naar hogere niveaus bij de meeste patiënten, soms geassocieerd met ernstige ziekten, omdat ik er doorheen ben gegaan en zelfs het risico op overlijden verhoogd. Het doel van orum treatment aci gaat door, maar ik denk dat mijn regering miljoenen ARV-medicijnen heeft gemaakt in plaats van een remedie te vinden. voor voortdurende therapie en monitoring. ARV alleen kan hiv niet behandelen, omdat het een zeer langdurige CD4-geheugencel is tussen geïnfecteerde cellen en mogelijk andere cellen die werken als lange termijn reservoirs. HIV kan in deze cellen worden verborgen zonder te worden ontdekt door het immuunsysteem van het lichaam. Daarom, zelfs als ART de volgende infectierondes van de cellen volledig blokkeert, gaan geïnfecteerde reservoirs door voordat de behandeling wordt gestart en het HIV-virus uit deze reservoirs keert terug als de behandeling wordt gestopt. Behandeling met Ebilir "kan een remedie voor vernietiging betekenen, wat betekent dat HIV in reservoircellen kan blijven maar tot hoge niveaus is verrijkt, kan worden voorkomen na stopzetting van de behandeling, waarbij een reservoirvirus of een functionele HIV-behandeling volledig wordt geëlimineerd. Is van mening dat de ziekte van Parkinson een hoop is voor mensen die lijden aan schizofrenie, kanker, scoliose, fibromyalgie, fluor-toxiciteit
    Syndroom Fibrodysplasia Ossificans Progressiva.Fatal Familial Insomnia Factor V Leiden Mutation, Epilepsy Dupuytren's Disease, Desmoplastic small-round cell tumor Diabetes, coeliakie, Creutzfeldt-Jakob-ziekte, chronisch vermoeidheidssyndroom, cerebrale amidis. Ziekte van Alzheimer, Adrenocortical carcinoma. Alma, allergische ziekten. HIV-Aids, herpes, inflammatoire darmaandoeningen, COPD, diabetes, hepatitis, Tasha en ik hebben online gelezen hoe Tara behandeld moest worden, dus ik sprak met hem via drituaherbalcenter@gmail.com. whatsapps +2348149277967 Ik geloof dat het twee weken lang gemakkelijk was om kruidengeneesmiddelen te drinken en ik dacht dat Dr. Itua niet geweldig was. Jawel! Ik dank hem heel erg, dus ik zal je laten weten of je lijdt aan een ziekte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil deze vitale informatie hier snel laten vallen voor degenen die besmet zijn met Herpes, besmet zijn met herpes, het is niet het einde, want daar is het te genezen met natuurlijke wortel en kruiden. Ik was ook een paar maanden geleden besmet met herpes, ik voelde dat het het einde voor mij was, mijn gedachten veranderden onmiddellijk en ik deed onderzoek naar de genezing van het virus totdat ik Dr. Oduduwa Kruidengeneeskunde ontdekte die het virus volledig uit mijn systeem wist te verwijderen . Als u een remedie voor uw herpes wilt vinden, zoals: 1. De ziekte van Alzheimer, 2. Diabetes, 3. HIV / AIDS, 4. De ziekte van Parkinson, 5. Multiple sclerose, 6. Lupus, 7. Polio, 8. Astma, 9. Schizofrenie en 10. Kanker. Contact: droduduwas@gmail.com whatsapp: +27717206732

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo allemaal, ik ben Monica Jones, nou, ik wil gewoon niet beginnen oké, zo gaat het, ik werd gediagnosticeerd met GENITALE HERPES-ZIEKTEN en dus nam ik allerlei behandelingen, maar "TE ONZE KENNIS" heeft geen genezing dus op elke andere zocht ik er heel hard naar, maar kwam in teleurstelling terecht, totdat ik Dr. Agaga op internet ontmoette, geloofde ik het eerst niet, maar ik probeerde het en tot mijn verbazing na wat toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ben ik blij om te zeggen dat ik genezen ben van Genitale Herpes Ziekten, dus als ze andere zijn zoals ik of met een andere ziekte, dokter zegt dat deze niet te genezen zijn, raad ik aan om contact op te nemen met Dr. Agaga, ik geloof dat hij u kan helpen: agagasolutiontemple@gmail.com, bel of WhatsApp: + 2348052394128.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo kijkers online, ik ben Alfonso Vázquez en ik ben hier om mijn getuigenis te geven over hoe ik werd geholpen om mijn vrouw terug te krijgen. Ik was een cheat en mijn vrouw betrapte me verschillende keren. Ik probeerde mezelf te repareren en elke keer belandde ik keer op keer vals spelen. Ik denk dat ik niet besefte wat ze voor me betekende totdat ze me met rust had gelaten. Ik begon een manier te vinden om haar terug te krijgen, maar niets leek perfect te werken totdat ik een artikel tegenkwam over Heer Zakuza die wereldwijd veel mensen hielp om hun relaties terug te krijgen. Ik nam contact met hem op via zijn WhatsApp-nummer via + 1 740-573-9483 en hij verzekerde me dat mijn vrouw binnen 48 uur bij mij terug zou komen met zijn krachtige magie en ik betaalde 410 euro voor de materialen die nodig waren voor het werk. Verrassend genoeg kwam mijn vrouw na 2 dagen terug naar huis en zei dat ze nog steeds van me houdt en ik heb gezworen haar nooit meer te bedriegen. Allemaal dankzij Lord Zakuza. WhatsApp hem via + 1 740-573-9483 of e-mail hem via: lordzakuza7@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen